• voor 19:00 besteld, morgen thuis
  • 3,95 verzendkosten, boven 99,- gratis
  • Standaard 5 jaar garantie


    Verzenden

    Wij doen zorgvuldig ons best om jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 19:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden*. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

    Als je voor GLS kiest dien je voor 17:00 te bestellen, anders wordt jouw bestelling pas de volgende werkdag opgestuurd. Als je kiest voor GLS, dan ontvang je direct na jouw bestelling een e-mail met daarin een track & trace code om jouw bestelling te kunnen volgen.

    Verzendkosten

    DPD verzendkosten zijn €3,95
    GLS verzendkosten zijn €3,95 
    Gratis voor bestellingen binnen Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden) en België vanaf € 99,-, zowel thuis of bij een DPD / GLS pakketpunt.
    Bij een verzending naar de Waddeneilanden zijn de verzendkosten €9,95.
    De genoemde verzendkosten zijn inclusief BTW.

    Levertijd

    Levering verloopt geheel via DPD tenzij anders aangegeven. Over het algemeen zal de levering de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Je ontvangt na jouw bestelling van ons een Track & Trace e-mail. Hiermee kun je jouw pakket volgen. Heb je gekozen voor aflevering bij een DPD servicepunt? Houd er dan rekening mee dat jouw pakket de eerstvolgende werkdag (ook zaterdag) bij het DPD punt geleverd wordt. Haal het pakket binnen 7 werkdagen op. Mocht dit niet lukken neem dan contact op met het DPD punt, om retournering van het pakket en extra verzendkosten te voorkomen.

    Bekijk hier alle DPD punten: alle DPD servicepunten 
    Bekijk hier alle GLS punten: alle GLS servicepunten

    Wat doet de vervoerder als je niet thuis bent bij bezorging?

    Je kunt als klant kiezen tussen twee verschillende vervoerders, namelijk: DPD en GLS.
    Beide vervoerders handelen anders als u niet thuis bent tijdens de eerste levering.

    DPD

    Particulieren
    Voor particulieren geldt het volgende: als je op het moment van de eerste levering niet thuis bent zal DPD het pakket bij de dichtstbijzijnde pakketpunt afgeven. Hiervoor zijn echter wel twee uitzonderingen, namelijk:

    - Als het pakket te groot is, dan zal het pakket voor een tweede keer bij je worden aangeboden. (Het pakket is te groot als de afmeting van het pakket groter is dan: L100 x B50 x H50 of het pakket zwaarder is dan 20kg.)
    - Als er geen pakketpunten zijn in een straal van 5km van het opgegeven huisadres.

    Indien je bij de tweede levering ook niet aanwezig bent, of mocht het pakket te lang bij het pakketpunt blijven liggen, zal het pakket weer retour gestuurd worden naar ons.

    Nogmaals ontvangen:
    Indien je het pakket nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij extra verzendkosten. Dit komt doordat wij de retourkosten (€4,50) en een retourboete (€2,50) moeten betalen. Wil je jouw pakket nogmaals ontvangen? Dan vragen wij je vriendelijk om alleen de retourboete te betalen.

    Crediteren:
    Indien je het pakket niet wenst te ontvangen en het bedrag gecrediteerd wenst te krijgen, rekenen wij €4,50 voor de retourkosten, plus €2,50 boete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij de pakketpunt.

    Bedrijven
    Voor bedrijven geldt het volgende: Als het pakket naar een bedrijfsadres gestuurd wordt, dan zal DPD het pakket drie maal bij je aanbieden. Mocht het na vier dagen nog niet gelukt zijn om het pakket te leveren, wordt deze weer retour gestuurd.

    Nogmaals ontvangen:
    Indien je jouw order nogmaals wenst te ontvangen rekenen wij per pakket extra verzendkosten, en ook de retourkosten en retourboete per pakket. Dit komt doordat wij de retourkosten, de nieuwe verzendkosten en de boete moeten betalen voor elk pakket dat niet afgehaald wordt bij het pakketpunt. Kosten per pakket: €3,95 opnieuw verzenden, €2,50 retour boete, €4,50 retourkosten. Het totaalbedrag ligt aan de hoeveelheid pakketten die opnieuw verstuurd moeten worden.

    Crediteren:
    Indien je jouw order niet wenst te ontvangen en het bedrag gecrediteerd wenst te krijgen rekenen wij de verzendkosten van opsturen van jouw order, de retourkosten, plus de retourboete die wij krijgen door het niet afhalen van een bestelling bij het pakketpunt. Kosten per pakket: €4,95 (of €6,95 als het pakket 150cm of langer is) verzendkosten, €2,50 retourboete, en €4,50 retourkosten.


    GLS

    Als je op het moment van de eerste levering niet thuis bent, dan ontvang je meteen een bericht. In dit bericht kun je aangeven of je het pakket nogmaals thuis wilt laten leveren of dat je dit wilt laten afleveren bij het dichtstbijzijnde pakketpunt. Mocht je tijdens de tweede levering niet thuis zijn, het pakket te lang bij het pakketpunt blijft liggen of jij geen bericht hebt gestuurd over jouw voorkeur wordt het pakket retour gestuurd naar ons.

    Nogmaals ontvangen:
    Als particulier worden er geen extra kosten in rekening gebracht om het pakket nogmaals op te sturen.

    Voor bedrijven worden wel opnieuw de verzendkosten in rekening gebracht. 

    Crediteren:
    Particulieren hebben recht op het volledige aankoopbedrag incl. verzendkosten. 

    Bedrijven hierbij wordt wel 3,95 verzendkosten in rekening gebracht.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0